Vælg en side

Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling i Region Vest 2023

13. januar 2023 - 15. januar 2023

Invitation til generalforsamling i Region Vest 2023

Nu er efteråret over os, og dermed nærmer tiden for generalforsamling i Region Vest sig langsomt. Her kan du høre om bestyrelsens aktiviteter i 2022 og få mulighed for at gøre en vigtig forskel for regionens fremtidige arbejde ved at komme med arrangementsforslag, som du drømmer om at realisere, eller ved at medvirke til valg af ny bestyrelse. Du kan også komme med forslag til nye vedtægter eller vedtægtsændringer, som skal sendes til vest@dbsu.dk senest 22. december 2022. De nuværende vedtægter kan findes på: https://dbsu.dk/om/bestyrelser-2/region-vest/vedtaegter-region-vest/.

Denne gang gør vi det til en lidt større begivenhed til ære for jer skønne medlemmer. Derfor vil der også være fokus på udvikling af netværk samt socialt samvær med gamle venner og nye bekendtskaber. Der skal desuden være tid til at fejre en vel gennemført generalforsamling med festmiddag og efterfølgende fest.

Arrangementet finder sted på Fuglsangcenteret i Fredericia i weekenden 13. – 15. januar 2023. Du kan vælge enten at deltage i alle weekendens aktiviteter eller blot i den ordinære generalforsamling d. 14. januar.

Generalforsamlingens dagsorden:

1. Valg af dirigent, referent og 2 stemmetællere.
  2. Fremlæggelse af årsberetningen til godkendelse.
  3. Fremlæggelse af revideret regnskab til godkendelse.
  4. Fremlæggelse af det af den udvidede hovedbestyrelse genkendte budget for regionen.
  5. Indkomne forslag.
  6. Fremtidigt arbejde.
  7. Valg af regionsbestyrelse.

I fællesskab skal der findes unge kandidater med synshandicap, der vil bidrage til bestyrelsens arbejde. Følgende tillidsposter er på valg:

• 1 forperson for 2 år.
  • 1 kasserer for 2 år.
  • Op til 3 bestyrelsesmedlemmer, 1 medlem for 2 år og 2 medlemmer for 1 år.
  • Op til 2 suppleanter for 1 år.
  • 1 revisor for 1 år.
  • 1 revisorsuppleant for 1 år.
  1. Fastsættelse af næste års generalforsamling.

Tilmelding:

Du tilmelder dig ved at ringe til 71 71 02 23 eller sende en mail til tilmelding@dbsu.dk. Tilmeldingsfristen er torsdag d. 15. december 2022. Der er et begrænset antal værelser, så skynd dig at blive tilmeldt! Deltagelse i hele weekenden koster 300 kr., mens deltagelse i kun den ordinære generalforsamling koster 150 kr. Beløbet kan nemt overføres med MobilePay til 71006 – husk at skrive ”Vest GF”. Du vil kunne få refunderet transportudgifter til og fra arrangementet. Ved tilmelding bedes du oplyse:

• Om du blot deltager i generalforsamlingen eller i hele weekenden, samt hvem du evt. ønsker at dele værelse med.
  • Om du er medlem af DBS.
  • Hvis du har særlige kosthensyn, som vi skal kende til.
  • Hvis du medbringer en førerhund.
  • Hvis du ønsker at følges fra Fredericia st. med bybus fredag og/eller tilbage igen søndag.

Der kan blive filmet, taget billeder og optaget lyd under arrangementet. Hvis du ikke ønsker at medvirke på dette, så skal du også give oplysninger herom ved tilmelding.

Personlig hjælper:

Det er muligt at ansøge om at få en personlig hjælper med, hvis man for eksempel har behov for hjælp til personlig pleje, at tage medicin under arrangementet, har brug for tegnsprogstolk eller andet, som de tilstedeværende hjælpere ikke kan hjælpe med. Ansøgningen sendes til forretningsudvalget på fu@dbsu.dk senest en uge inden tilmeldingsfristen. Herefter tilmeldes hjælperen sammen med deltageren.

Har du spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte Tine Drelsdorf på tlf. 40400319 eller mail tidr@dbsu.dk og Maria Klinck Andersen på tlf. 31366011 eller mail mka@dbsu.dk.

Vi glæder os til at skyde et nyt bestyrelsesår i gang sammen med dig!

Bestyrelsen, DBSU Region Vest

Start: